Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, June 4, 2008

Baby Amna kena eczema..

Doktor Kaw pakar kanak2 kata.. Amna kena eczema. kulit dia sangat alergik.selalu rasa gatal. penyakit ni akan berterusan sehingga dia besar dan akan baik sendiri. tiada ubat untuk merawatnya cuba boleh mengurangkan sahaja..

Alahai kesian kat manja ibu ni.. patutla dia selalu garu2 badan. sampai calar dan kadang berdarah..

Last night, baby Amna was soo happy, active and jumping2.

Kakak Hasya.. masih excited tunggu abang Irfan.. nak main basikal barunya sama2. tapi abang irfan takde. pegi jln kut..

Petang ni.. dah janji dengan kakak Hasya nak pergi tengok Muda si bear kat Taman Teruntum. Niat sebenarnya nak jumpa Syamil dan Haris. Dah lama tak jumpa mereka. Sejak Syamil berumur 1 hari.. Sekarang Syamil dah setahun setengah kut..

1 comment:

arif said...

sangat hebat...... rase mcm seorang programmer yang buat ini blog.. tahniah

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini