Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, November 26, 2008

Putus cinta..

Kesian kat kawan aku sorang ni, kira macam adikla.. Putus cinta pertama selepas 2 tahun memadu kasih.. 2 hari sebelum majlis konovokesyennya.. dan sehari sebelum kertas peperiksaannya bocor ! Sudah jatuh ditimpa tangga. Sabarla.. memang cinta pertama itu amat perit untuk dilupai.. tapi ingatla semua yang berlaku ada hikmahnya..

Tapi ada sesuatu yang membuatkan aku cukup tersentuh dengan cerita syahdunya..
Dialog antara dia dengan seseorang yang mungkin begitu jauh denganku sekarang..

-----------------------------------------------------------------------------------------------
... Saya sedih sangat pastu saya masuk dalam bilik abang saya. Nangis esak2 sambil tutup muka dengan bantal
"Eh.. nape ni..", kate si abang
"Kita dah break dengan Nazir.." katanye dalam sebak.
" Ala.. kesiannya kat adik abang sorang ni.., tengok abang ni bahgia jerk.."
------------------------------------------------------------------------------------------------

Mmmmm dah begitu lama aku tak dengar ayat tu. Lamaaaa sangat! Dan dah lama aku rindu..

1 comment:

jaa_yusof said...

ja pn rindu gok.. hehehehe
waa.. bz gile.. slmat menempuh alam kesibukan la ye

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini