Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Tuesday, December 30, 2008

Aku rindu...

21-24 Disember Ahad-Rabu

Kutinggalkan Amna dan Hasya atas tugas. 4 hari terasa lamanya masa berjalan.... dan hari Rabu aku pulang dengan rasa rindu yang teramat ke atas buah hatiku ini..
Amnaa tersengih2 tengok aku! Lucu aku tengok dia. makin gemuk, chubby, bulat dan berat! Dan satu perubahan baru Amna..dia dah pandai gelak besar!! Cutenyaaa
Hasya dah tido dalam kereta Dear. Beg sekolah yang ku belikan untuknya .. siap dibalut wrapper cantik seperti yang dia pinta.. sengaja ku biarkan atas meja.... Aku hanya memeluknya dalam tido, menciumnya.. selamat malam sayang. Pagi esok .. seperti kujangka .. tak sabar2 dia untuk membuka hadiah besar itu.. dan dia terus menjerit riang!! Ye yeeeaaa beg skolah baruuu!

Membesarlah anak2ku dengan jerit tawamu.. aku bahagia mendengar dan melihatnya!

1 comment:

Nora said...

hm.. touchingnya... :-( tapi comei... dah besar dah dorang skang...

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini