Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, December 15, 2008

Cuti-cuti Malaysia.. berakhir!

14hb December 2008
12.00 am


Terkejut aku dari lena dan mimpi yang indah dengan suara Dear..
"Ayang.. dah sampai rumah.."
Mamai aku bangun. Rindunya rumah! Wahh.. banyaknya pisang kat pokok, adala dalam 4-5 tandan. Yang condong nak rebah pun ada. . Buah betik kegemaranku pun makin banyak kat pokok. Dulu sebelum bercuti, adala dalam 10 biji. Sekarang ni 20 kut.. nyum nyummm.. bestnya! Haa ada satu yang hampir masak. Dear petik bawa masuk dalam rumah.. kena peram dulu ni.


Aku buka pintu belakang.. baju kat ampaian dah lamaa kering. Sengaja ditinggalkan di jemuran supaya pencuri takut pecah rumah.. ingatkan ada orang. Aku pun angkat baju.. ahakss.. ada sawang labah2..! Baru seminggu aku tinggalkan rumah. Sempat lagi dia bina banglo mewah kat ampaian aku nih... ishh


Leka aku.. tak sedar Dear sibuk angkat amna dan hasya dari kereta ke dalam bilik. Hasya keletihan.. Amna pun tido dengan lenanya..baru malam ni dia lena gitu. Sejak pergi ambik air tawar Hj Ibrahim malam raya tu.. dia mesti meragam waktu malam....

Pastu.. aku dan dia sibuk angkat barang dari kereta ke dalam rumah.. arghhh banyaknya barang! Memang ketara begitu lama pemergian kami..


9.00 am

Amna dan Hasya kutinggalkan di rumah Kak Leha.. sementelah aku ke dewan ikip taman pertanian.. as invigilators.


2.00 pm

Aku memandu sendirian ke pejabat Kemaman untuk sign aku sumpah ..

4.30 pm

Aku bergegas ke rumah Kak Leha untuk mengambil Amna dan Hasya. Amna duk lepak depan tv baring2 tengok kartun. Kakak lompat2 gembira tengok aku datang..


15 December 2008

Hahahaaa... rindunya aku kat opis ni! Dan.. kerja mula menantiku di sini.

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini