Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, June 15, 2009

Bosan..

Dulu aku cukup meminati novel2 cinta.. kisah rindu antara 2 insan.. tapi kini, aku cukup bosan untuk menelitinya. seakan terasa jengkel. Kenapa yer.. mungkin kerana aku telah menemui cintaku.. aku mempunyai kisah rinduku sendiri, kebahagianku sendiri.. Aku takut untuk membaca novel2 cinta2 itu. Kerana.. biasanya novel itu akan diindahkan bahasanya dengan dendam kesumat, hati lara, perpisahan, orang ketiga, cemburu, sangsi dan pastinya akan memaksaku untuk menitiskan air mata kesedihan yang teramat. Aku tak mahu semua tu hadir dalam kebahagianku sekarang.. Aku hanya ingin ditemani keriangan, mabuk di syurga duniaku.. yang dianugerahkan Ilahi ini..
Aku menyintai Mahayudin, Amna Addini, Hasya Addini, Tengku Asmah dan semua yang juga menyintai dan mempunyai perasaan rindu terhadapku
Semoga berkekalan Ya Allah

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini