Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, June 15, 2009

Dilema..

1. Motorola rosak gara2 amna main air.. so buat sementara pakai samsung lama. tapi mcm tak ada life langsung. bleh guna untuk call & sms jerk.. no camera & video.. nak baiki tak bleh dah rasenya bab masuk air ni. Nak beli baru, at least 500++ gak.. hussshhhh camner nihh

2. Road tax mati 18 June. At least 400 .. Plan nak tukar Myvi sblom renew road tax. Ntahla jadi ke tak.. yg pasti duit lagi..

3. Air cond kancil rosak. Bulan lepas dah baiki radiator & geng2 dia 350. ushh.. nak baiki aircond nih.. 420 pulak

4. Contact lens dh expired. Nak tempah baru.. 300 lagi

5. Nak beli baju raya .. hehee mintak Dear jer

6. Nak borong kat Rantau Panjang.. mmm kena bawa bekal banyak nih.. brape ekkk

Huhuhuuuuu duit.. dimana kau duit..
Bulan depan dah start belajar. Tambang bas lagi. Tapi biasanya time belajar ni.. banyak ada duit lebihan. Sebab takde masa nak g rendett shoping2.. tengok kertassss & komputer jerr...

Semoga Allah memurahkan rezeki kami sekeluarga.. Amin

2 comments:

Nora said...

haaa.... kalau pasal duit... mmg la... byk yg nak dibayar dr dapat... sabor dan bersyukur je la gamaknya.... huhuhu

Engku Artini said...

A ahh.. sentiasa bersyukur atas rezeki atas limpahan rezki olehNya

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini