Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Thursday, July 2, 2009

Balik kampung lagi

Minggu ni minggu terakhir kami bercuti2 balik kampung. Maklumla minggu dpn dah start kelas. Tapi kan.. rasa mcm berat hati jer nak balik jumpa bonda mlm ni. Aku rasa mcm berhutang sesuatu dengan dia..Hajat dia, impian dia.. aku tak tau bila akan tercapai. Aku tak tau bila akan ditunaikan.. Aku pun kerinduan seperti dia. Tapi, how to make it happen..?

Kalau angin tak bertiup, pokok2 tu takkan bergoyang dengan sendirinya..

Oh angin..
jika kau dengar bicara hati bonda itu
pergilah engkau .. hebahkan tentang gundah hati bonda
Bonda berkeseorangan..
penemannya cuma berita indah
yang pasti akan sentiasa menceriakan hatinya

Oh bulan, bintang, matahari
engkau sama sepertiku
diperlukan dan saling memerlukan
aku telah kehilangan dua bintang dalam kehidupanku
aku tak mahu lagi kehilangan sang matahari
yang dulu amat bersinar.. tapi kini redup disebalik awan

oh bulan .. khabarkan kepada semua
ini bukan kisah dongeng semata
tapi seakan kisah pungguk yang rindukan bulan

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini