Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, July 31, 2009

Hooreeyyyy







Horeeyyy horeyyyy horeyyyyyyy!!

Aku org yg paling gumbira semalam .. Handphone lama dah berganti baru. Complete with touch screen walkman, radio, camera.. and yang penting... purple.
Memang telefon motorolaku rosak. So terpaksa gunakan telefon lama LG.. yg agak konservatif penggunaanya., yela without camera, video, mp3 pun takde.. uhukkss tapi aku tak pernah bersungut. Aku bersyukur jer masih ada phone spare sementara nak baiki motorola.

Tup tup.. semalam.. setelah dah puas korek rahsia hadiah untukku. Jawapan Dear.. handbag baru & selipar baru.. Aku menjerit gumbira.. tetapi gembira tu hilang bila hadiah tu hanyalah handbag & selipar baru BARBIE katanya. Puas jugak dia mengusik aku.. itu jer jawapannya. Katanya.. syukurla org nak bagi hadiah. Hadiah tu tak boleh dipaksa.. terima jer seadanya. Mana boleh paksa orang bagi hadiah.. uhuhuuu.. aku merajuk sepetang semalammm

Tapi.. jeng jenggg... rupanya hadiah ni adalah komplot Dear dengan Hasya. Oooo pandai Hasya simpan rahsia yerkk
Anyway, thanks dear.. really appreciate it.. I love you all sooo much.

Kenapala 30hb July tu sekali jer setahun..?

2 comments:

cikgu mas said...

aduhai syok yer!!!kalau 30 hb jun setiap hari boleh `botak` ur hubby..huk,huk

Engku Artini said...

30 Julai la CM.. anyway.. tula suprisenyer.!! tak sangka dpt handset baru.. syokkk tau

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini