Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, July 8, 2009

Yeaa dapat hadiah favourite!!





Minggu lepas minggu terakhir kami bercuti sebelom start kuliah minggu ni. Kami menghabiskan masa sehari suntuk di Rantau Panjangg... here we come...!!

Dan... aku ternampak sesuatu.. jeng jengg
Woowwww aku rase aku suka dgn benda ni. Mcm hobi baru.. so aku pun ehem2 kt dear.. hehee.. dia mcm suka jer koleksi ni.. aku pun ehem2 lg.. dan.. yeahhhh Dear belikan for me as hadiah exam aritu..

Aku dah simpan elok2 dlm kabinet cermin. Belom ada tetamu yg datang.. silap haribulan aku hidang untuk aku dan Dear jer laa ... tak salah kan.. kan..

I like thiss soo much. Thank you Dear.. and of course I love You tooo!!




























No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini