Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, August 10, 2009

cUTI

Boleh tak seseorang majikan beri cuti bergaji untuk 6 minggu jerk.. ada tak.. ?Boleh tak kalau aku buat permohonan bertulis.. layak tak..?? ha haaa.. tensionnyerrrrrrr .. 6 minggu je lagi nih.. camne yekk

3 comments:

Kak mala said...

Salam perkenalan dr Kak mala,

Kadang2 kita memang perlu masa untuk kita sndiri bagi menyiapkan kerja2 yg tak pernah habis. Cubala apply cuti kalau ada lagi berbaki. Sekiranya tidak, bangunlah tgh malam mohon pada Allah agar dimudahkan usaha kita

Engku Artini said...

salam perkenalan juga kak Mala..

terima kasih atas nasihat akak.. sy sebenarnya tgh berusaha keras untuk buat spt yg dicadangkan akak tu.. tp masih tak kuat semangat. Insy saya akan doakan semula seperti yg akak ajarkan

anyway.. akak ni dr kl or jb or lipis. teringin jugak sy nak berkenalan.. hehe

Kak mala said...

Salam EA,

Akak dr KL

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini