Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, August 7, 2009

Happy Birthday to my dear..

Semalam.. kami bergembira lagi. Birthday my dear. Kami belikan kek dan hadiah untuk dear. Kami gembira bila dia gembira..

Bagi kami..
dia adalah hero
dia adalah McGyver kami..
segalanya dilakukan olehnya
semuanya dibawah perhatiannya.. tiada yang terkecuali
Aku cuba mendidik puteri2ku supaya sentiasa menghormati dear
aku akan menegur mereka sekiranya meninggikan suara pada dear
aku meminta mereka untuk meminta izin atas sesuatu perkara

dan bagiku..
dia adalah cinta hatiku
cinta kami utuh
dia adalah penemanku
aku tidak lagi berseorangan
dia adalah penyelamatku
aku tidak lagi ketakutan
dia adalah segalanya untukku
aku juga adalah segalanya untuknya
aku pasti itu

semoga kebahagian kami kekal
kasih sayang kami berpanjangan
dan hanya ajal memisahkan kami
dengan restumu Ilahi

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini