Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Thursday, September 3, 2009

Aku harini

Selamat berpuasa

Aku dah hampir melepasi minggu2 kritikal. Cuma berbaki 2 asgnment. Otak aku hampir kosong minggu ni. Ha haaa.. aku berjaya melaluinya dengan kepenatan. Aku berjaya menewaskan nafsu malasku. As a reward, aku bermalasan di rumah. Amna dan Hasya jadi mangsa gurauan. Sehelai kertas tak ku sentuh, inikan pula buku dan artikel... Aku inginkan balasan atas pengorbanan..

Tapi.. itu sementara saja. Malam ni ..ingatkan aku untuk kembali bertungkus lumus seperti biasa. Prepare yourself early ..for final exam. Remember that.. Raya is not for holiday... masih ada sesuatu menanti di Hari Raya 6&7

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini