Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, October 14, 2009

I'm back

Salam dan selamat hari raya aidilfitri..

Aidilfitri dan hampir ke penghujung. Aku belum sempat bercerita kisah hari rayaku.. Insyaallah, di kesempatan yg ada nanti.. tak taula bila.. akan ku kisahkannya..

Aku teringatkan kisah semalam. Ntah kali keberapa Hasya mengeluarkan isu ni..

'Ibu, bila ibu dah besar macam abah..ibu nak jadi ape? Kakak nak jadi pari2, doktor dan polis. Adik pulak jadik puteri yg comel. Pari2 hebat sebab dia ada kepak dan boleh terbang'.. hahaa aku tergelak dengan cita2nya..
'Jawabla ibu...' katanye pabila tawaku masih belum berhenti
'Ibu jadi lecturerla..'
'Bukan, tu sekarang.. kakak tanye bila ibu dh besar mcm abah, tinggi dan besar mcm abah'
'Ibu dah besarla kakak. Ibu kan dah jadi lecturer..'
'Tapi, ibu tak besar mcm abah pun.. cepatla, ibu nak jadi ape bila ibu dah besar macam abah..'

uhuksss.. ape lg yg harus kuceritakan pade kanak2 pandai ni.. hhuhuhuu.. semoga impiannya tercapai..menjadi doktor dan polis. Pari-pari dan puteri comel tu ...???

2 comments:

anif hamzah said...

'Bukan, tu sekarang.. kakak tanye bila ibu dh besar mcm abah, tinggi dan besar mcm abah' --he2 ibu xcukup inchi ld lah tu... 3 4 inchi tu, dah bg kat ayah teh :) -A.teh.

Engku Artini said...

tula.. nanti ahmad jgn amik 4-5 inchi amna plok neh

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini