Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, December 21, 2009

Aku suka..

Banyak perkara yang membuatkan hati berbunga riang la la laaaa

1..
Mestila sebab kami selamat dan dijauhkan dari hantu SIRIM ha ha haa.. semua bergembira di ofis pada hari2 terakhir hantu tu berada di kampus utama

2.
Kami bercuti2 di Gambang Water Park walaupun masa tu hati tengah bergelora dengan hantu2 yang bakal tiba di kampus huhuuu. Tapi hati tetap berbunga riang di sini..

3.
Result peperiksaan kekal sama seperti semester lepas. Alhamdulillah. Sungguh tak disangka dan aku tidak begitu teruja untuk melihat keputusan kali ni. Kawan baik yang menyemak keputusan dan memaklumkan.. hehee..

2-3 hari sebelum result peperiksaan keluar, aku bermimpi melahirkan seorang baby girl yang mirip Amna seberat 3.67. Aku cukup tak faham maksud mimpi.. tapi seorang kawan meramalkan itu adalah cgpa semester ni.. haha aku cuma tergelak dengan ramalan kerana merasakan agak mustahil bagiku
Tapi sungguh tak dijangka, ramalan menjadi kenyataan.. Terima kasih atas semua doa yang tersayang

4..
Akan dan sedang bercuti selama 17 hari... sehingga tahun baru... dan akan cuti2 malaysia di Trg, Bentong, Kedah, Kulim, dan KL.. insyaAllah

5.
Bercuti dengan anak2 selama seminggu di kampung halaman. Walaupun mungkin rumah ni agak uzur, tapi aku suka.. dan aku rindu akan rumah ini.

6.
No more pressure pasal kerja2.. takde panggilan2 penting dari boss or second boss or assingment yang perlu disiapkan.

7.
Yang paling penting.. hehe mestila boleh tido ikut suka hati dan bangun ikut suka hati jer.. tu yg paling penting yesss yess

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini