Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, January 4, 2010

Bini Boote!

Jalan2 diteruskan dengan misi utama .. Reunion 20 tahun Asrama Felda suami. Sekali lagi aku diperkenalkan kepada kawan2 suami. Kali ni sebagai .. bini BOote! hehe.. Boote tu nama glamer BUTA. Mereka semua ada nama gelaran. Ayam, Lanun, Bulan, ntah ape2 lg. Masa mula2 kenal geng hubby pun, aku tak brape paham ape ke name diorg panggil dia. setau aku org panggil dia Din jer. last2 pecah jugak rahsia dia. Buta tu gelaran sebab dia memang terer timang bola takraw.. sambil pejam mata pun bola tak jatuh. so.. lekatla nama BUTA. nak komersialkan ejaan dia pun tulis Boote.. sebut 'buta'..

dan alhamdulillah. semua perancangan reunion pun berjalan lancar. aku gembira sbb dia pun gembira.

ok hv to go.. nanti sambung lg dgn foto!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini