Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, February 24, 2010

Maafkanku

Semalam..

6.30 pm aku dh berada di depan meja study, dlm bilik kat rumah. Tengah khusyuk layan assignmnet.. Amna datang minta pen n kertas.. aku layan. Kemudian, Hasya datang tunjukkan lukisan yang dia warnakan. cantikk kataku.
pastu, Amna datang lagi..minta lukiskan gambar cat, gambar bintang dan macam2.. pastu Hasya pulak datang minta tanda right untuk lukisan dia dan lukiskan bintang serta tarikh mcm yg selalu dibuat oleh cikgu2 sekolah...

haaa... masaku dicuri mereka. Kadang aku minta mereka supaya jangan kacau aku, kesian kan. Kadang Dear datang jenguk.. bersembang seketika.. mungkin dia juga nak kan perhatianku.. Aku akan berhenti seketika tuk solat dan makan. Pastu concentrate semula di meja study.

11.30 Amna datang merengek2.. nak duduk dukung.. aku pun peluk di ribaanku sambil buat assigment. Dia rengek2 lagi.. munkin nak tido. Dia minta baringkan di katil sebelah meja.. sambil genyeh2 mata.. hu huu.. sian anak ibu ni.. okla tunggu ibu habiskan keje jap yek. kan kita masuk bilik..

Aku sudahkan apa yang patut. Journal berselerak atas meja kubiarkan. Cuma laptop dan printer dioffkan. Kami masuk bilik.. beriringan. Ku kejut Dear yang dah lama lena di depan tv.. Dan Amna.. macam biasa.. nak tido ngan Abah.. huhu.. Amna tido peluk Abahnya.. huhu.. merajuk aku.

So.. mana masaku dengan mereka. Mana masaku bermain2 bersuka ria dan berbual mesra ngan hubby..

Maafkan aku sayang.. 1 bulan lagi. InsyaAllah...

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini