Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, May 10, 2010

Aku yang mabuk

Tamat exam semalam.. kami meraikannnya dengan Nasi Ayam Lemon di Shah Alam. Aku, Fida dan Zurai sefamily.

Kemudian, aku dan fida soping2 kat Jakel .. sebelah UiTM. baru buka.. dann aaaaaa aku mabuk kain.. cantik.. aku tangkap 2 untuk aku dan kakak. 2 lagi tak sure lagi untuk sape. kalau bonda nak, aku bagi.. kalu tak jadi baju aku jer la..

Pastu aku ke Jalan Tar.. sowang2. Fida dah balik kg.. huhuuu aku mabuk tudung. nak beli tak nak.. pegang angkat letak.. saborrr .. aku ke kedai K Ju, Aked Malindo, kawan Lin. Lin kate murah kak ju jual. Aku pun sebutla nama Lin.. ooooo... tu kawan kak ju katenya. amik2.. kak Ju kasi murah.. dan aku mabuk lagi. nak amik 5, 4,3.. last2 aku angkat 2 jer. setelah beberapa kali telan air liur. lagi cantik dan murah dr jakel sehh.. nyesal beli kat Jakel td. Aku angkat cotton hijau untukku dan sutera wangi special untuk Kak Leha. tanda ingatan dan terima kasih tolong jaga puteri2ku di hari minggu. pasni, mereka akan pergi macam biasa jer. tak ganggu weeken mereka sefamily lg..

pastu.. otw ke sogo.. aku lalu ikut org jual tudung n baju.. aishhh aku mabuk lagi.. tolonglaa... aku nak datang soping lg lain kali. maklumla dah beberapa bulan aku mabuk dengan buku.. kali ni, tengok tudung syria baru n baju yg lawa2.. aku pening.. aku mabuk. sume nak angkut .. tapi control lagi. dengan alasan nak soping kt sogo lak

haaahhh sapa sogo, dasyat..! macam semut hurung gula. penuh.! aku cam biasa akan redah jer dgn beg galas aku yg agak besar. penuh ngan kain soping. haha.. padini, ladylike, hebatt.. sume hebat. aku angkat 3 untuk try dulu.. tp mak aiii lamernya masing2 dalam fitting room. tak jadi la.. aku naik level 1. fuhhh lagi hebat. aku mabuk lagii... round2 satu level tu....... pegang amik letak.. eh dah pukul 6. kalau nak beli, amik. kalau tak nak, sempat kejar bas kul 6.30

aku decide kejar bas. letak sume baju seluar yg aku pegang. rushing amik lrt ke pekeliling.

kaunter tulis tiket bas 6.30 n 7 dah abis. 8 ada lagi kut
aku pun tanye. tiket bas 8 mlm ada lagi ker
6.30 ada. opppsss aku pun terus beli n baik bas.. mak aiii bas plus liner, bas 2 tingkat. aku kena duk atas.

untuk pertama kalinya aku naik bas duduk tingkat atas. harap2 sumenya ok.
mulatu.. sepanjang highway aku tido jer.. n so far ok.
tp sat bila sampai kuantan, bas duk berenti2 sebab ada org nak turun. dan setiap kali bas berenti, tiap kali tu laa aku rasa goyang2.. macam dibuai ombak.. hanyut jer..
alahai.. aku mula rasa pening..
sampai terminal makmur, aku biarkan sume orang turun dulu. dengan harapan aku akan kurangkan rase pening. tapi... lagilaa bas goyang2 bila sume orang turun tangga.. adussss memang aku pening.

lastly.. aku selamat turun, naik kancil. sementara aku duk panaskan enjin kereta.. aku rasa lagi hanyuttt ... macam dibuai ombak tu la.. hahaaa sampai balik rumah, lepas atas sofa pun hanyut lagi.. mabuk . sume Dear yang tolong amikkan barang dalam keta.. aku tak larat daa

tak larat mabuk soping n mabuk naik bas 2 tingkat!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini