Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, May 19, 2010

Demam peperiksaan

Dah lebih seminggu pelajar2 kesayanganku menghadapi peperiksaan.
2 paperku dah berlalu

1. DDW2163 Cost Accounting

Aku ajar mereka sehingga hari terakhir sebelum peperiksaan. Aku korbankan masaku untuk mereka. Aku doakan mereka beroleh kejayaan cemerlang!
Tetapi, soalannya sungguh susah. Berganda susah dari soalan peperiksaan UTM Perdana. Ada soalan yang tak disangka keluar, muncul. Ya Allah, aku sekali lagi mendoakan agar jawapan mereka tepat. Mendoakan agar hasil yang dituai berbaloi dengan usaha mereka

2. DDW3293 Advanced Financial Accounting

Penyelaras UTM bertukar. Kembali semula kepada penyelaras asal. dan bentuk soalan juga kembali mengikut rentak penyelaras asal. Seperti dijangka, soalannya susah, complicated, soo comprehensive dan unexpected. Juga ada soalan yang takde dalam silibus. Penyelaras ni agak sempoi. tapi.. soklannya sungguh creative..
Aku ingin mendoakan agar.. dilembutkan hati pemeriksa ini ketika menyemak jawapan pelajar..

2 lagi paper akan muncul.
Jumaat n Sabtu.
Berusahala dengan bersungguh2 pelajar2ku.
Korbankanlah masamu buat seketika..
Azab ini cuma sementara.
Kamu akan merasa nikmatnya di kemudian hari

Aku juga seperti kamu
Merasai semua pahit maung hidup sebagai pelajar
Tapi aku boleh tersenyum sekarang
hasil pengorbananku dulu..

Datangla kepadaku..
Aku akan menolongmu selagi ada daya ku

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini