Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, August 9, 2010

mmm

sori.. dah lama juga nk cerita pasal ni.. just nak share between husband n wife hehe.. jgn gelak or feel apa2 yek.. kalu nyampah tak yah baca

mm.. mungkin aku suka lepak ngan Dia bila duk tengok tv. tak kirala.. kalau dia tengok bola ke.. kartun ke.. ape2 je. mybe juga sebab aku ada banyak masa lapang now

hehe.. tabiat aku ialah.. aku suka tido bawah ketiak Dia.. hahaha.. lawak kan.. dari dulu sampai sekarang.. aku suka camtu.. rasa selamat. disayangi.. dan yang penting.. hehe mestila rasa dimanjakan..

so.. betulla pasal cerita yang anak2 suka tido bawah ketiak mak dia kan.. memang best! cuma anak2 aku tak tido bawah ketiak aku.. sebab ketiak aku takde.. hahaa.. pepaham je la ye..


ok dh 5.24 pm
nak balik da...
calo!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini