Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, October 18, 2010

Ibu Mertua

Petikan kata2 bondaku suatu ketika dulu..

"Ibu mertua saya baik ngan saya masa suami saya ada.. tapi bila suami saya takde.. mcm2 hal yang berlaku.."

Tapi yang aku tengok.. bondaku masih memuji2 akan ibu mertuanya itu.. rasenya jarang atau tak pernah aku dengar keburukan ibu mertuanya itu kecuali yang masih terbayang2 di ingatanku.

Seingatku.. bukanlah ibu mertuanya terlalu teruk.. tetapi lebih kepada pengaruh ahli keluarganya yang lain..

dan aku.. ibu mertuaku.. ada kelebihan dan kekurangannya

awal perkahwinan.. biasala.. proses kenal mengenal, suai kenal, hahaa.. banyaklaa jugak gaduh2 sayang.. heheee
tapi dah lebih 7 tahun kenal dia.. maka aku dah kenal hati budinya.. aku sayangkannya sama macam kasihku pada bonda.. betulll tak tipuuuuuuu
kami akrab, berborak (mesti pilih topik dia la.. hehe), shoping, jalan2, masak2, mmm macam2la..

semoga hubungan kami akrab hingga ke akhir hayat.. amin

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini