Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Tuesday, October 26, 2010

Kakakku hebat!

mmmmmmmmmm...... yess!! dia hebat di mataku.. sebab aku tak hebat sepertinya di mataku.. huuhuuu

Aku tak penah buat benda2 ni semenjak aku kawin..

1. cuci kipas syiling..
kakak aku cukup hebat! dia cuci kipas syiling yang tinggi kt rumah dia masa dia dah 9 bulan preggy dan duk tunggu hari jer.. wahh hebat kan! aku..?? huuuu.. jolok kipas pun tak pernah

2. bancuh susu anak2 tengah malam buta
haaa betul2! kakak aku akan bangun malam2 buta untuk buat susu anak dia... masa dlm pantang anak ke-3 pun dia juga akan bangun bancuh susu anak dia yg no. 2. hebat kan!! aku... huuuuu ....... oohhhh... aku cuma akan bangun jika perlu untuk tukar pampers yang bocor, anak2 aku demam dan muntahh.. dan kritikal2 sajeee....

3. cuci longkang or sink tersumbat yang kotorr amat
yeaaa... aku masih ingat dia buat sume tuuu sorang2! sampai clear sink n longkang tu... hebat kan kannn... aku??? ishhh.. amat mustahil dan pelikla kalu aku yg buat sume tu... aku rase cam nak muntah jer... errkkkk teruk ker aku nii??

4. uruskan sume belanjawan keluarga
dialah menteri kewangan keluarganyer. dia akan uruskan sume2 belanja dan pendapatan keluarganye.. dia akan kira campur tolak, file apa2 yg patut dan sebgnya laa.. akuu?? aku uruskan juga.. tapi tak semua dan tak sedetail dia.. dia cukup lengkap n perfect. kira kalu ada auditor datang takde masalahlaaa . baguskan!!

5. urusan anak2
sume dia akan bereskan.. dari hal potong kuku, basuh berak anak, tukar pampers, pakai baju anak bab kata sume laa... waahh respect betul aku..! sebab... potong kuku anak-----> aku buat time terpaksa jer.. huuuu masa Dear takde jer, basuh berak ----> anak2 suh Dear jg, tapi lately ni anak dah mula suh aku daa huuu, pakai baju----> tu kdg2 aku buat laa

6. masak2
dia sentiasa masak. pagi, tghr, mlm. dan dia akan masak dan duk kt dapor sorg2.. dari mula masak, hinggala basuh periuk belanga.. hebat kann!! aku...??? haaaaa mesti Dear ada skali... kalau tak tukang kacau senduk, tukang basuh periuk belanga , or tukang wat air or tukang wat sibuk2 kt dapo or tukang jenguk2 jer or tukang kemas meja mkn or tukang sapu nasi tumpah kt lantai... huuuuuu dia mmg hebat leh wat sorang2 tak macam aku nii

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini