Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, November 24, 2010

33

Ofismates nak kawin.. ohhh aku sungguh gumbira.. sebab.. dia boleh dikatakan agak terlajak

brape umur dia..? lahir taun 78.. 32 lah kan..
ooo.. baru 32 rupenya takdelah terlajak bagi kaum Adam bagiku.. sesuai untuk majlis tersebut..

tapi.. ehh dah 32... aku? 33.. eh.. dah kategori berusia dah aku ni.. 33.. nice number. tp nape aritu tak celebrate beria with d nice no.?? ehh.. kan aritu dah celebrate beria.. special lg ngan partner dlm pewut bonda lagi.. ish.. lupa lak aku nihh..

tapi 33 tu sepatutnya dah archieve something in ur life n carier.. supposed! kan... tapi apa yang aku ada...

life..
A man behind
2 doters
2 houses
3 cars..

carier
1. moving towards as master holder's lecturer.. insyaallah
2. title head of unit..

mm.. syukurlah.. syukurlah..
jangan lupa tengok bawah Engku Artini..!!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini