Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, December 13, 2010

7.11.2010

4 pm 7.11.2010
Tipon bunyi... ish tak dan angkat. eh.. ja tipon. ja jarang tipon.. nape yek.. eh mcm tak sedap hati jer
aku tipon smula
elo ja.. nape
kak.. tokki.. (dan aku mula hidu sesuatu).. tokki dah takde.. tadi

dan aku terus syahdu.. bergegas balik
kami sampai dalam kul 12 tgh mlm.. dan aku masih takut kisah org mati tengah mlm..

pg esok barula aku bacakan yassin.. bersama suami

dan pg ni juga..
adik beradik lelakiku bertungkus lumus menguruskan jenazah.. dari masa mandi.. kafan, solat, hinggalah dikebumikan
malah mereka naik van jenazah yg jaraknye hampir 1.5 jam perjalanan..

tentu bonda bangga
tentu arwah abah pun bangga jika dia masih ada

arwah tokki takde anak lelaki.. dan rasanye.. arwah abahku adalah lelaki hebat dimatanye. dan kini anaknye mewarisinya

jika dulu, anak2 bonda tak dapat atau tak reti nak uruskan jenazah ayah mereka, tapi hari ini mereka bersungguh2 untuk untuk itu
jika dulu aku takut untuk cium org mati, tapi kali ni aku ciumnya.. sungguh wangi, bersinar, berseri.. hasya juga cium.. jgn jd mcm ibu, takut cium org mati.. pastu nyesal tak sudah

dan aku sungguh bangga dengan mereka..

cucurilah rahmat ke atas roh ayahku.. nenekku, datukku.. dan semua muslimim dan muslimat.. amin

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini