Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, January 10, 2011

'Okeh , aku ternganga kali ni ! '

-kredit to ben ashaari-

Okeh , aku ternganga kali ni !


SANDAKAN: “Walaupun kegarangan suami boleh diumpamakan seperti sang harimau yang pantang dicabar, itu tidak bermakna mereka tidak boleh dijinakkan.

Ibu berusia 65 tahun yang melahirkan 23 cahaya mata ini mengakui ------------- memainkan peranan utama bagi menawan suami dan mengelaknya beralih cinta kepada wanita lain.

-------------
mmm... point utama aku kt sini ialah.. 23 org cahaya mata.. 23?? hebat!! rezki allah untuknya. aku? 23 org?

erkk 23-2 org yg dah ada = 21 orang.

kalau setahun sorang maka jawabnyer aku kena preggy n deliver tiap2 tahun dari taun ni hinggalah 21 tahun akan datang.wooo cam kilang jerk aku ni.. dah takde keje lain ker

umur masa tu dah 50++ adus.. laratkah, mampukah dari segi kewangan dan mental?



cukup2lah rtny oiii. berangan tu biar berpada2. kalau setahun sorang onwards hingga umur 40.. kalau dimurahkan rezki...

2 org yg dh ada tu leh + lg 7 org
so 2+7=9

haha.. logik ke sihat ke aku nih. ni bukan cam zaman dolu2. pampers kena beli, susu takde ibu susuan sepenuhnya.. kena beli or beli lembu skali haha. bibit kena ada. huuuu makcik tu boleh jer kan 23 org? ni baru 9 org..

ngeh. camne housemet? ada brani?

p/s- angan2 mat jenin yg merapu . tp bestkan bila dh tua2 (kalau panjang umur).. ada anak ramai.. aishh study pun dok habis lg wehh. full stop

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini