Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, January 12, 2011

PJJ

PJJ or perkahwinan jarak jauh

aku pernah melaluinya walaupun cuma dlm tempoh seminggu di awal perkahwinan.. elehhh setakat seminggu jer dok heran. (masa tu br abis kontrak tp dh tau akan stay sama2 kn)..ada orang bertahun2, beranak pinak.. kental bebb

opismet aku, ramaaaaiii sgt yg pjj nih.

1. Nadiah yg cun melecun stay ngan anaknyer ibtihaj yg commeel sgt. hubbynyer keje offshore
2. kak lin , hubbynya di kl. dh anak 2 still pjj
3. suria, hubby keje paka. pn anak 2
4. di, hubby di kl, pjj dr anak 1 hinggalah dh anak 3. tp skrg ni cuti tanpa gaji ikut hubby g obersea 1 taun kut
5. ina, hubbyner merata2 keje. seluruh semenanjung. pun dh anak 3
6. farah.. masih single.. means takde anak lg hehe . hubby di kl
7. atun. nk masuk anak 2 dah. hubby di kt

sape lg yek

8.. kak akmal. hubby dia Dr kt KL
9. tak lama lg.. afzan yg baru kawin.. hubby KL
10. amy.. anak 3. hubby di s. alam
11. lan.. isteri (bukan somi yer) di temerloh. br dpt bby gurlz Qisya.. comel
12. cik na.. anak 3/4. hubby kt johor
mybe ada lg kut yg aku tak igt..

kesian kt diorg2 ni kn. mestilah sedih bila si kekasih takde kt dpn mata sama2 besarkan anak.. tp dh ditakdirkan untuk mereka kena hadapi ujian ini.. dengan tabah walau dalam hati hanya org tertentu jer yg paham kann..

ada antara mereka yg mungkin tak minat nk ikut kehidupan suami mereka di tempat yg mencabar espc KL, ada juga yg tak boleh nk ikut sbb keje suami mereka merata2 (jap2 kena pindah bila dh abis kontrak), ada yg lom dpt rezki keje kt tpt suami mereka dn mcm2 lg. yg pasti yg keje kt offshore tu mmg sure takde keje la weehh..ekekeke

baru ni aku hepy untuk mereka ni yg mana suami mereka dh dpt tukar ke sini. so mereka akan mulakan kehidupan baru mereka as pengantin baru pom pomm

1. wani yg kiut miut ni. dia ni selalu luahkan perasaannyer dlm blognyer waniaza.blog... aku kesian org comel cm dia.. bercinta bertaun2.. dh kawin hampir setaun tp tak leh duk skali. tp alhamd, dh sebulan lebih suaminyer jd pengantin baru smula (of coursela ngan dia..)
s
2. smalam.. kak putri. baru 6 bulan kut kawin. mula tu dh dpt tukar. pastu dh siap packing brg segala.. kena kansel lak aduss laa.. pastu smalam dpt tukar smula.aku tumpang heppy untuk pengantin baru ni..

dan aku..

ohh PJJ gak.. isnin n rabu en suamiku akan stay kt kmmmn.. alasan penat drive.. sebenarnyer bukan penat sgt tp serabut dengan masalah jammmmm kt bandar kmmn ni. kalu ada chopper kn best... vooommmm (ehh.. ni bunyi moto ke heli) jap jer.. tp pastu masalah minyak mahal lak..
aishh

ape pun aku doakan yg terbaik untuk kwn2 pjj ku ini..dan untuk aku jg
kalau ada rezki di kemaman.. tp aku dh serasi dgn tpg keje aku ni..
entahla sumenya dh dtentukan yg terbaik itu dariNya sume

1 comment:

Mrs Azhar said...

owh owh k.tini. ada jcerita tentang sy rupenye.. hehe. time kasih.. =)

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini