Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, March 11, 2011

makan Mc chicken ..tp tak abis?



ni feveret aku. setiap bulan, aku mesti makan atleast sekali. atleast yekk.. tp smalam, aku tak dapat abiskan. pelikkan.!! puas aku paksa makan, tapi tak boleh gak. ntahler selera tekak aku sejak dua menjak ni ada jer tak kena. boleh mkn mc chicken tak abis.. aisehh! membazir tul.

skrg ni pun, tiap2 hari makan tengahariku berlauk ala2 org sakit. kwn2 ku cakap lauk ala2 menu spital. kadang2 aku makan nasi lauk goreng pisang ngan kerak dia.. huishh.. dasyattt abis aku makan. nasik tak abis pn.. ekekek..

nak makan ape lg ek.. td nampak eda ngan bubur jagung.. aduss bestnyer.. nok jgk
mlm ni nk mKn ape lak..??

ohh.. mybe sebab makanan idamanku belum muncul lg, tu yang berangan2 tuh..
sabo yekk. minggu depan balik kan ode..
ehh.. rase nk listkan laa.. hehehe

1. mestila tepong kapooo
2. bubur jagung best
3. roti paun panasssssssss
4. nasi kunyit ikan aye tokma
5. mee goreng buatan tokma
6. sekaya boleh...??? hehehe

haishh.. dahh.. dah... ingat tokma tu tukang masak ke ape??
tp... nk makan jugeee plssss

1 comment:

Nora Karim said...

alamak... ruginyer... tak abis bagi sini... saya antu mc chicken jugak!!! hahaha

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini