Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Tuesday, March 29, 2011

rase nak nangis..!

hari yg penuh tensennn..

1. ....................................

So, for the conclusion, aku buat yg termampu. Yup, have to obey d rules!! But yang mane wajib come first!! So, d report come out after 2pm. tu pun tak g makan lg.. tapi, anything for me?? nothing even 'ucapan terima kasih'!!..

tensen tak...?

2. Masuk kelas dengan penuh semangat.. tp dengan attitude students yg tak berubah2. Malas nak bagi kerjasama keluar ke depan. I've told them, topic arini adalah topik wajib final exam.. and diorang tak kan paham kalau tak buat sama2 latihan dalam kelas... berbuih mulut beleber, beleber, sindir2, ulang semula kepentingan topik tu, last2 sume wat muke toye.. dah pandai kut.. so, aku ajar cara aku tanpa sebarang conteng2 kt white board.. tp for sure la diorg tak kan paham akaun kalu takde conteng2.. tapi, dah diorang macam takde perasan. So, aku biarkan jer diorang.

Aku tambah tensen bila ada student tiba2 dtg kt meja suruh aku ajar dia dr awal sampai akhir.. oooohhh plsss, ajar semua?? u yg kena ajar semula, mane yg tak paham sy tambah.. n aku tambah... for sure u tak paham sbb masa sy suruh ke depan, u tak nah kluar.. arggghhhhh tensennnn aku kt student ni yg mmg selalu nk aku bg muka kt dia nih..

3. Tensen bertambah bila aku kena lunch sorang2 arini. almaklumlah, kelas from 9-2, so, diorg sume dh lunch at 1. Diorg dh panggil2 mkn, tapi takkan aku nak tinggalkan kelas camtu jerk..

Jadi, untuk langkah penyelesaian, aku drive... mane lagi mestila McD!! kali ni, aku makan dan makan sampai abis!!!

4. Tensen lagi bila supervisor belum bg respon untuk any of 5 chapters sent to her.. ahhh... another 5 days..!!

5. Tensen masa aku tengah bz2 nk wat benda alah tu, ada lak kekawan yg ym, tanye pasal benda yg remeh temeh. Tapi, bagus juga sebenarnye.. tu tandanye dia ingat kt aku. Tapi, yelah, org tensen + bz, mestila lagi tensen..

dan aku.. dah lama tak nangis.. kali ni aku nangis sambil menikmati kentang goreng mcD n sambil taip entry ni.. (masa makan mc chicken tak nangis.. hehe.. sebab 'menikmati')

Memangla sume tu asam garam lumrah kehidupan. Tapi, at least aku dapat sedikit (sikitt je) appreciation for work i've done. At least aku akan lebih bersemangat dan tabah!!

p/s.. kepada yg membaca, ini adalah bebelan diriku semata. usahlah dihebohkan kepada mereka yg berkenaan jika anda tau. Aku bercerita disini hanyalah sebagai diari peribadiku.. untuk ingatanku suatu ketika nanti. Juga untuk meredakan ledakan bom atom hiroshima dalam diriku ini..

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini