Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, April 27, 2011

pasrah..

ntah

dari semalam, after koling farah uitm.. aku jd blur

aku diamkan diri semalam..
even dgn my rumate
rase mcm perasaan yg kecewa yg teramat
walaupun hakikatnye aku masih boleh berusaha untuk itu

takde sape yg tau
cuma aku n zurai

aku rase mcm pasrah jer pd apa yg ditakdirkan untukku
redha pada ketentuanNya

yang terbaik itu telah direncanakan olehNya untukku
walaupun hakikatnye aku perlu berusaha lg

tawakkal RTNY!!
tapi
tawakal perlu diikuti dengan usaha kan..

1 comment:

#5 said...

Came on anak sdara a.teh. Support ibu dr dlm perut ye. Nnt kite nak possing gmbr pakai jubah...

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini