Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Thursday, April 7, 2011

Special entry untuk putri2 ku..!

Sayangku..

Hari ni, ibu mohon seribu kemaafan
Detik2 kritikal 3-4 hari lepas, putri2 ibu ni selalu kena marah kan..
Tensenkan study... bawa ke putri2 ibu ni
Masa kita untuk enjoy n lepak bersama pun dah lama entah hilang sape yang curik
Malam ni ibu akan peluk cium putri2 ibu ni sepenuh pelukan tangan ibu ni
Malam ni ibu akan layan sayang2 ibu ni seperti tuan putri layaknya!
Malam ni kita n abah akan memadu kasih sama2 sambil jalan2 pegang tangan cam selalu kita buat dulu tu kan...
Ibu akan terus bercerita kisah2 ibu masa kecil, kisah putri2 ibu ni masa kecil, kisah kakak yang janjikan vios untuk ibu tu.. heheheee
Dan cam biasa kita akan nyanyi2 riuh rendah gelak tawa sampai orang pandang2 kita .. jeles lah tu..

Terima kasih sayang untuk waktu2 terbiar kita selama ini,
Terima kasih untuk lagu2 indah yang sayang2 ibu ni nyanyikan untuk ibu semata2 nak tarik perhatian ibu ataupun nak bodek kasih sayang ibu
Terima kasih kerana pandai bawa diri sendiri ketika ibu tak menemani putri2 ibu ni balik kampung mak tok walaupun kadang2 hampir seminggu lamanya
Terima kasih atas lukisan2 indah yang kakak lukis dan hadiahkan untuk ibu semata2 untuk dapatkan pujian ibu..
Nanti .. insyaallah, ibu akan ganti semula sume tu.
Ibu akan cuba untuk pastikan dejayu pedih tu takkan berulang lg..

Jadi anak baik untuk ibu yek
Ibu pun akan jadi ibu yang lebih baik lepas ni..

Ibu Sayang putri2 ibu.. n putra ibu?

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini