Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Thursday, April 7, 2011

zero...

Pagi hari ni.. aku mulakan hariku dengan fikiran yang kosong. Takde lagi perasaan bebanan pada sesuatu yang belum selesai.. takde lagi fikiran buntu memikirkan artikel2 yang perlu dicari, angalisis2 yg perlu dilakukan, write up yang boring amat yang terpaksa aku lakukan, otak yang perlu diperah untuk dapat jus yang sedap (errkk?? heheh)..

Aku datang cam biasa.. dengan hati yang biasa.. tak terover excited untuk mendamaikan hatiku yang tengah berbunga indah ni..

Tapi, hingga saat ni, aku.. masik duk pk... ape aku nak buat lepas ni.. apa aku nak fokus lepas ni.. analysis ape aku kena buat lagi ni, nak refer artikel mane lg, nak save kt folder mane ni, nak bukak file ape lg.. dan mcm2.. soalan2 yang dah setahun bersarang dlm benak aku nih. hehee.. pelik kan!

So, lepas ni kena biasakan diri, no more soklan2 tu.. make it free yek ARTINI! Focus 100% to ur students plak. Entertain mereka sehingga dirimu jadi begitu istimewa dan beharga di hati mereka.. haha.. ye ler tuuu...

Dan hingga saat ini juga.. aku masih bersyukur yang teramat padaNya

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini