Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, May 9, 2011

tensen tahap gaban..

examiner blom approve the correction. ada 1 ayat dia yg buat aku tensen tahap gaban.

"normally it takes 1-2 months to do the review"

huuuuuuuuuuuuu cam nak suh aku extend jer. dlm sungguh maksud tu
supervisor lak bz memanjang. aku dh send correction suh dia review, tp tak respon2 pun

arini, aku dah send correction untuk kali ke-2.
aku pohon tunggak utama kejayaanku untuk berdoa byk2 kali ni.
tolonglaa doakan aku skali yer

nak tau nape aku kate aku tensen tahap gaban??
dengar aku cite yer.. tp jgn gelak!!

' dah 2 kali aku mimpi bff aku kawin dengan besfren skolah rendah aku. dan kali ke-3 lg aku mimpi dia kawin ngan makcik aku'

huuuuuuuuuuuuu... tensen kan. mmg aku takleh senyum sejak aku dpt emel dr examiner aritu.. tapi takdela aku abaikan dia terus. aku cuma tak ceriakan hatinya dan rumuah sbb aku mmg tak boleh nak hepykan diriku apatah lg org sekeliling. mungkin aku terbawa2 kemurunganku dalam kehidupan harianku kut.. huuu.. sory byk2 dear.


sori dear. jgnla marah.. jgnlah majuk sapa nyanyi lagu p.ramle tuuu....

sebenarnye risau jg kut tensen tahap gaban aku ni akan mengganggu bby. so far so gud. cuma lom cekup n tak tau dh brape week. dh 4 bulan rasenya.. hu....

agaian...

tolongkan doakan kejayaan aku. doakan dilembutkan hati examiner untuk bg pelepasan aku lulus.

aminnnnnnnnnnnnnn

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini