Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, July 25, 2011

majuk..

rumah kami akan sentiasa meriah bila salah sorang balik lewat dari keje or mane2..espc outstation

selalunya kalau aku n girls balik awal, kami akan main sorok2. tak kisahla sorok belakang pintu ker, kt langsir ke, balik sofa ke, dalam bilik ke...
tapi, setiap kali aku nyorok ngan amna , aisehhh ini budak selalu buat kantoi. bila abah dia kata....

ohhhhh takde orang rupenya..
mmmm anak2 abah belum balik rupenya..
amna manerrr...


maka... dia secara automatik akan menjerit panggil

abahhhhhhhh amna kat sini..(sambil gelak kuat2)!!

adussss... penat dah pakat duk diam2 kalau abah panggil. tapi mesti tak jadi.
kak hasya ok jer. nyorok hingga laa orang jumpa

tapi, bila diorang nyorok ngan Dear, ohhh bukan main menjadi taktik abahnye. sepatah pun takde suara.. maka, kenala aku cari diorang hingga jumpa. pastu barulaa dengar suara amna gelak kuat2...!! huuuuu tak aci la amna ni.. pakatan sulit!!

tapi, aritu ...huhuuuu.. oleh kerana ada orang merajuk tak ada orang nk tlg belikan nasik goreng.. sebab ada orang dah lewat nak g tengok bola kt kedai mamak ngan geng2 dia...maka... takdelaa moment riuh rendah tu . tula.. sape suh bagitau last minit nak makan nasik goreng..

mmm rase rindu lak main sorok2 ni..

baiklaahh lain kali jangan majuk lagi tau.. kn dah tak best.
sib baik dapat makan buah semeta ngan ikan talapia goreng. yummy222!!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini