Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, July 25, 2011

rahsia hadiah birthday 1..

2-3 ari ni, hasya suka buat pakatan sulit ngan abah dia... bisik2.. pastu cakap rahsia...

aku tau, dia nk pakat beli hadiah bestday la tuu..

ada ke patut aritu dia bagitau yang dia nak pergi jalan2 n main2 kat kuantan parade masa besday aku. aku kate mane boleh, itu besday ibu bukan besday dia.. tapi dia kata itu perjanjian lama dia ngan abah. aisehhh mane aci nii..

aku pun korek2.. haha.. senang jer korek rahsia ngan hasya ni..

kakak.. bagitaula ibu.. kakak nk bagi hadiah ape nanti
ehhh mane boleh.. kan rahsia...
mmmmm takpe, besday abah ibu tak nak kongsi rahsia hadiah ngan kakak..
haaaaa yelaaa yellaaa... kakak nk bagi gaun untuk ibu (gaun is preggy dress)
alaaaaaaaa tak nak laaaaaaaaaaaa ibu kan dah ada
takpelaa... ibu kan kata baby dah besar... nanti ibu tak muat bajuuuu
tak nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk


ada ker baju gaunnn.. ishh tak bes langsung!!

ape yek yg dia pernah bagi...
mmmmmmmmmmmmmmmmm

aritu aku kate nak pokok bunga orkid.. nak gantung kat pondok.
tapi, pastu aku kate tak nak la...



mmm yang pasti nak g scan 4d.. insy!!

pasni kena korek rahsia lg..

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini