Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, September 19, 2011

accrued..?

hehehee... dalam accounting, accrued tu maksudnya terakru.
terakru tu maksudnya sebarang transaksi yang berlaku pada bulan tersebut dan sepatutnya dah dibayar pada bulan tersebut tp belum bayar lagi hingga kini..

ahahahaaa... ada paham kaaaa??

aku rase aku banyak melakukan 'accrued transaction' dlm blog aku nih. maksudnya cerita tertunggak atau cite dh basi daaa tp lom cite2 lg.
mmmmmmm dari kisah besday aku, besday my dear, sambutan raya, jln2 open house kami, kenduri, perkembangan my dear princess amna n hasya, gosip2 hangat ... dll

ntahlah bila berkesempatan. nk donlod gambar pun slow sangat tenet..
dan target aku adalah... habiskan all slilibus n mkk by next week!! tak mboh nyusahkan orang tanggung keje aku bila cuti panjang aku bermula nanti..

doakan yang terbaik untuk kami yek!!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini