Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Thursday, September 22, 2011

eh ehh senangnya..!!

aku berbaring di sofa. bantal penuh kiri kanan belakang atas bawah hehehee.. susah payah aku cuba mengiring ke kanan sambil tolak2 bantal lagi. dushh dusshhhh dashhhh baby tendang. adusss sakitnye..

tetiba aku terpandang sesuatu yang buat aku rasa pelik.. ehhh maybe aku jer kut yg pelik, orang lain kata biasala tuu..
mmmmm.. aku tengok my darling duk baring. pastu dengan lajunyer dia .boleh ngiring pusing kanan. pastu ehh ehh pusing kiri lak.. senangnyer.. semudah abc kerr...

ahaaa.. lupa, dulu aku pun cam gitu gok. nak buat ape pun boleh. ape2 jer ,, nak lompat pun boleh.

tapi leni, bila aku tengok kt cermin.. ahaaaa sebijik mcm bola kt pewut. heheee.. comel jerr ihiksss.. lawak pun ada rasenya.!

dan dalam masa2 ni, ape2 yg nakkkk sangat aku buat lepas deliver ni ialah:

pertama sekali aku nak berlari!! yesssssss sbb dah lama aku tak boleh berlari. aku nak kejar amna naik beskal. nak tangkap rama2 or kelip2 hehee

kedua aku nak berjalan dengan betul. tegakkan badan, jalan lurus jer. bukan mcm ketam. hehehee.. merapu meraban jer jalan

ketiga.. aku nak melompat setinggi awan !! hahahaaa

keempat.. aku baring n tido dengan gaya bebas!!

kelima.. nak masak banyak2!! nak masak itu, ini, pastuuu makannn ramai2!!! yessss!!

keenam.. nak bawak keta dgn selesa. lening aku rase mcm byk sangat gangguan masa nak bawak keta. even nak naik keta pun kena letak punggung slowly.. hehee.. jgn main hempap jer kt seat aku yg comel tu. pastu nk turun keta pun kena slow motion.. hehee reason, stereng besar sangat hihihiiiii. pastu, nk drive pun rase kurang selesa. rase nk luruskan kaki jerrr tp mane keta nak jalan kalu tak tekan minyaknye wehhhh

ketujuh.. nak masuk kelas dan mengajar dengan penuh semangat. sbb aku rase mata2 depa kt dalam kelas tu bukannye fokus sgt kt white bod. aku tau depa duk telek bola yg aku bw ari2 ni.. huhuuuu.. apela korang ni

kelapan.. aku nak lepak sambil baring2 atas buai gantung kami kt pondok. owhhh dah lama buai tu kosong takde orang baring.

9.. nak potong kuku kaki sendirik. aku tak suka hubby potong. dia suka potong pendek nauuu sampai rase mcm sakit kuku

ahhhh ape lagi yekkkk..
ehhh hampir kul 11. aku kena ke campus gelora. ada kelas jap lg..

nanti sambung lg!!
chaloo wassalam

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini