Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, October 3, 2011

amna pujuk baby..

hehe.. aku selalu pujuk baby..

'baby.. cepat keluar tau!! nanti boleh main kejar2 dgn kak amna n kak hasya! boleh tangkap belon buih yg kak amna tiup ni. kak amna dah pandai tiup belon banyakkkk sangat. nanti bestttt boleh kejar kak amna naik beskal tau!!'

maka kak amna pun selalu cakap ngan baby

'baby.. a'kum baby. ni kak amna. baby cepat keluar tau. kak anna tak sabar nak jumpe baby. nanti kita main sama2. nanti baby mkn nasik byk2 pastu nanti baby akan jadi lagi tinggi dari kak anna....!!!
'baby.. buat ape tu..'
'baby.. dah tido ke'
'baby.. tak boleh makan lagi sbb baby belum keluar. nanti baby dah keluar baby bolehla makan byk2!

dan kejap2 bila aku tengah bangun jalan2 dia akan peluk perut aku yg mcm dh belon ni.

heppynya aku tengok . semoga kasih sayang mereka kekal selamanya!!

1 comment:

Nora Karim said...

ala comeinya kakak2 ni... seronok betul nak smbt org br... achik nora pun tak sabar nak tgk baby baru... hehehe

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini