Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, November 2, 2011

aku teruja!!

After giving a birth, ada beberapa perkara yang buat aku rase saaaangat excited, kagum, pelik, hairan bin ajaib, dan bangga bila aku tengok or buat.. hehe.. mybe bg orang biasa2 (aku orang istimewa sbb dpt menambahkan ummat ..hehe), alaaa benda tu tak pelik pun..

1. First skali.. aku rase teruja sangat bila misi kt dalam labour room ambil sikat dan sikatkan rambut baby.. wahh,, dah siap boleh sikat rambut dalam masa beberapa minit selepas dilahirkan. kagumnya aku atas kuasa Allah.

2. kedua.. aku dah boleh berjalan tanpa pegang atau ampu perut lagi.. yeeaaa sungguh aku rasa teruja. kalau selama ni aku kena susah payah bangun dari kerusi sambil ampu perut yang membulat hehee.., ataupun kena slowly ampu perut bila setiap kali nak mengiring kiri atau kanan atas katil. aduhh.. terasa mcm ada benda jatuh bergolek kalau aku tak pegang perut.. hehee.. lucu lucu.. semua tu tinggal kenangan (kenangan..or akan berulang lagi?? takpe, aku suka moment ni heheee)

3. aku dah boleh pegang kuku kaki sendiri. boleh potong kuku kaki sendiri dengan mudah. boleh pakai stoking sendiri.. suke2 sukeee..

4. dah boleh melompat.. haishh giler ape nk melompat masa pantang ni. maksud aku, badan aku dah ringan, boleh berlari2 kejar amna n hasya n tangkap belon buih kt tepi pantai nanti.. ishhhh lambatnya day 40

5. mmmm ape lagi yerk.. sebenarnya banyak. tp yg no.1 dan no.3 kt atas ni adalah antara beberapa perkara yang buatkan aku saaaaaaaangat teruja.

mmmm planning nak buat baju gaun untuk my 3 little addini.. mesti comel. tp bila plak nk g shoping kain cotton nish..

mmmm aku nak donlod video best baby durrah.. tp mak aiiii tenet slow bangat. nk donlod gambo pun susah inikan pula video. nanti bila2 senang kn aku tepek

ohyee.. aku dah tak berapa sedih dah sbb tak dapat pegi konvo aritu. sbb... mestilah sbb teruja dapat bby!! teruja melahirkannya on my convocation day a.k.a birthday Amna juga..

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini