Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Sunday, November 13, 2011

macam macam ada..

semalam tengok aim.. tertengok sbbnya tak tau pun cite tu live mlm td.. hehe..

oleh kerana pengacaranya zizan, aku pun tengokla dengan harapan dptla aku tengok kelibat tok ti ker.. tp sampai sudah takde atau aku yg tak tertengok tak taulaa..

zizan n az.. oklaa. walaupun ac selalu duk kutuk zizan pasal pendek, tp zizan cam biasa akan cover dgn lawak spontan dia.. apaler ac ni.. huhh wat cacat majlis jer

tp ape yg buat aku tersenyummmm lebar sangat bilaa.. tengg tengggg

1.saat anuar zain diumumkan vokal terbaik lelaki.. )alaa dah agak dah mesti dia menang n dia mmg deserve 4 it pun kannn..) dia pun bangun senyum lebar yang buat aku cair hahaaaa dan tunduk hormat pada semuaaa....... ohhhh sukenyaaa aku part tu

2. ohhh ada sedutan lagu2 zaman remajaku.. rahmat mega, exist dan yg palinnnngg aku sukaa... part zamani keluar nyanyi lagu berhantunyaa... wahhhh bestt bessstt mmg terbaikkk laa semua.. tp yg frustnya si zamani ni pakai spek hitam laa plok.. adusss aku tak suke tengok orang tp x dpt tengok muka dia betul2.. huuu huuu.. anggapje laa mlm tu dia sakit mata kut, baru sejuk hati hahaa
duet
dan penutup acara tu biasanya mesti meletup kann.. dann yess ella!! oklaa aku tunggu! tp sedikit frust sbb bukan ella perform sorang2. dia duet dgn sape ntah,, jd show dia jd kureeengg bestt hampeh aku tunggu

mmmmmmm ok chalo!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini