Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Sunday, December 4, 2011

mandikan baby Durrah

nape aku suke mandikan baby ? oohh sbb pertama, dia pn suka mandi. tak pernah nangis. dan dia mcm sgt selesa bila mandi tu. ke-2 sbb time mandilaa aku dpt tengok seluruh tubuh dia sambil gosok2 ngan sabun n jirus2 air. time tulaa rase 'oohhhh dh besar bby ibu, ohhh sempurnanyer anak ibu ni, ohh besarnyer kuasa Allah, ohh hebatnyer Allah mencipta zuriatku' dan mcm2 lg yg aku rase. OOOhhh lps ni hanya boleh mandikan bby time weken jer. huuu takkak nk mandikan dia pg2 b4 g keje or mlm after dh balik keje lakk huhuuuu

1 comment:

Nora Karim said...

Ha... tak susahkan mandikan baby?!? hehehe

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini