Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Tuesday, January 31, 2012

Addini kecik ati??





OOooo ini rupenya keja depa time ibu lepak ngan bby yer.. abah pun sama layan diorg. Patutla Addini2 ni merajuk or kecik ati kat ibu ekkk??

Bila satu hari Amna beleber ..

"Ibu ni.. asyik ngan baby jerk. Lama2 lak tu ngan bby. Ibu tak kawan ngan Amna pun."

Uhukkss tersentak jap aku. Kalau Hasya yg kate gitu ok lg. Aku tahu dan aku pahamla sebab dia ni mmg suka ngadu, selalu merajuk, suka beleber2. Tapi kalau dah Amna comel yg kate gitu, maksudnye mmg aku kurang bg perhatian kat dia nih

Soo pastu aku pastikan aku ada quality time dgn Hasya n Amna. Teman diorang masuk bilik tido, selimutkan diorang, salam n peluk cium b4 tido. peluk diorg b4 g skolah...

Sorry ye yang..!!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini