Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, January 11, 2012

Baby sudah gemuk

mak aishh.. mmg sudah gemuk ini budak. 5.2 kg timbang kt klinik 5 hari lps. Dan oleh kerana aku hanya mandikan dia 2 hari jer seminggu (yg lain tu bs ler yg mandikan), maka wekend jer laa aku dpt tengok n belek2 badan dia sepenuhnya..

Mak aiiiii bila buka baju, debabnyer..!! baju yg dia pakai masa lahir dulu longgar pun skrg ni dah sedang2 elok je muat. Pasni kena selongkar baju tahap ke-2 plok. alaaa alaa comelnya anak ibu membesar dgn sihat n montel. Sekarang ni dia selalu bangun awal. 6.30 dh bangun. jadi, bukak tv biarkan je atas tilam sambil nonton. Dia takkan meragam hinggalah bawak dia masuk keta kul 7.30.

GUD GIRL!!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini