Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Thursday, January 5, 2012

Exciting Day!!

Semalam 1st my Addini pegi skolah. Maka masa pagi tu, 8 am aku g daftar Amna. Hubby lak uruskan Hasya kt KAFA. Aku dgn baby, Amna, g tadika. Ok hampir setengah jam teman dia n tengok dia pun ok je, aku pun balik rumah. Pastu 10.30 g ambil kakak kt KAFA. Pastu straight g ambil AMNA kt tadika. Pastu, singgah rumah bs sbb anak dia tumpang pegi balik tadika. Tak kisahla sbb taman yg sama je dgn pengasuh amna. Sambil tu boleh jenguk bby jap hehee. Sudah nyusukan dia jap, balik rumah.. makan, siapkan hasya ke sekolah Asunta lak. Kul 1 kami pn ke sekolah. Sempatla aku tengok pelajar nyanyi lagu negaraku, lagu negeri Pahang, lagu sekolah. Waahhh mmg bagusla sekolah ni. Bersemangat sungguh semua pelajar. dah setle semua kami pun balik. Kul 5.40 ptg aku n amna keluar lagi nak ambil baby (Hubby bz baiki keta kancil rosak). pastu ambil Hasya. Mak aihh parking dh penuh kul 6.10. 6.30 dia balik. Penuh parents tunggu bdk2. Aku lak dgn dukung bby, pegang tangan amna lg, dgn berasak2 lg. adusss. Dah jumpa kakak kami berasak2 lg g cari keta. Pastu bby dh mula nangis nak susu. Susukan dia dulu dlm keta, then tunggu keta semua dh lengang sket barula kami beredar . Sampai rumah kul 7. Penatt.. mcmni laa hari2 aku akan tempuh rutin harian. OK semoga kami dalam REDHANYA selalu!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini