Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, January 9, 2012

Hari menangis Addini!

Day 3 ke sekolah. Baby nangis dalam keta sbb nak susu. Kak Amna lak tetiba nangis masa nak tinggalkan dia kt tadika. aduss harunyer. Ari 1 n 2 tu ok jer. Then, Kak Hasya pun nangis time balik skolah. Dah sampai kt kereta tiba2 nangis. Sebab...kamus bergambar tertinggal kt dlm kelas. Alolooo.. aku mmg paham benorr Hasya ni. Dia ni mmg ulat buku dan sgt syg pd buku espc kamus bergambar dia. Lg2 yg tertinggal tu kamus yg baru beli. Maka aku pun patah balik semula g cari kt dlm kelas dia. Sib baik jumpa. Dah daaaah lps ni tak nak nangis2 lagi Addini3 ibu ni. Kak Amna lak bila ditanye masih nak g skolah katenya. Ok GUD GIRL!!!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini