Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, January 9, 2012

Hasya hilang kt sekolah!!

Oleh kerana aku bersama amna n baby, maka aku parking keta jauh masa nak ambil hasya dr sekolah sbb parking mmg penuh dan penuh. Bila keta dah bersurai, baru aku g cari dia kt gate. TAPI dia takde.. puas aku cari, tunggu, takde gak. Aishh panik gok. Jiran dah pesan suh ambil anak dia arini. So takkanla dia ambik bdk2. Tapi mybe jgk sbb tipon aku abis bateri.Dekat setengah jam tunggu, aku pn balik. Dengan harapan dia balik dgn jiran. Tapi hati punyelaa berdebo2. Tup tup sampai rumah, ehhh hasya dh siap main beskal tersengih lg.. husshh alhamdulillah. Next time kena sentiasa pastikan tipon on. Mmg jiran aku tu dh hantar msg yg dia akan ambil bdk2 tu.. adoyai.

2 comments:

Nora Karim said...

Ya Allah... mesti berderau darah... Sabar jek la...

Engku Artini said...

mmg nora.. uishh risau sgt2 masa tu

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini