Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, February 10, 2012

Hasya @ school

Senario 1

Ibu.. kat skolah tadi ustazah tanye.
Sape yang mak dia garaangg kat rumah.
Haa.. ibu nak tau, semua orang angkat tangan. 
Kakak je tak angkat tangan.


Aikk.. bukan ke aritu kakak kate ibu garang 
(dalam hati bangga jap, rupenya sume mak2 garang so bukanla pelik kalau mak garang kan hehee)


Ibu kan garang kadang2 je. 
Ibu garang kalau kakak wat salah.
Kalau kakak betul, ibu tak garang pun... 


Haaa... kan betul ibu bgtau aritu.
Ibu marah kalau kakak buat salah.
Kalau kakak buat benda betul, ibu tak marah kan..
Ibu sayangggg kakak


Yelaa.. memang pun ibu baik sangattt..!!

(ohhhh kembang semangkuk jap., ulang semula kak hahaaaa!! )

Senario 2

Ibu kakak dah ada kawan baik kat sekolah. Nama dia A dan B.. (ok, aku lupe nama kawan dia so guna si A n B je yek)
Haaa bagusla. Kakak g makan kt kantin ngan diorang ke?
Yelaa..
Aik.. takkan gi 2 orang je??
Abis tu, tangan kanan A pegang, tangan kiri B pegang.. Orang lain tak boleh pegang dah

(huuuu.... motif?? kena ada banyak tangan baru ada ramai kawan ker?)

Senario 3

Ibu.. adik angkat tu apa?
Ohh.. maksudnye adik tu kena angkatlaa..
Ibu... cakapla betul2!!
Iye.. macam kakak angkat adiklaa.. huu.. tanye abahla..


Abah.. adik angkat tu apa?
Haa... adik yang kena angkat! Angkat tinggi2 macam ni haa... (sambil angkat baby)
Kan.. kann.. betulkan ibu cakap dlm keta tadi..
Abah.. kakak tanye betul2 ni..
Napenya...
Ada kakak darjah 2 nak suh kakak jadi adik angkat dia..
Ohhh gitu... ok laa... adik angkat tu... bla blaaaa... (hubby pn explain laaa.)
Abis tu sape nama kakak angkat tu?
Ntahlaa kakak tak tau..

(Huk... darjah 1 dah pandai angkat berangkat? Sib baik bukan abang angkat kak.. Ingat lagi zaman skolah2 dulu.. hahaa.. ntah mane perrgi dah depa sume tu...)

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini