Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, March 7, 2012

Izinkan kami..

Malam ini kami akan ke Kulim, Kedah. Tujuan utama menyambut orang baru untuk ke sekian kalinya..

Aku, kami semua memohon padaMu Ya Allah..
Berikan kami , terutama ibu bapanya..
kesempatan dan peluang
untuk bersama anugerah terindah yang amat dinanti-nantikan ini
6 tahun mereka menunggu dengan penuh kesabaran
menantikan detik-detik terindah itu

Aku, kami, memohon teramat
agar diberikan peluang untuk abangnya menikmati dan memberi kasih sayangnya pada adik yang amat dinantikannya..
6 tahun dia menantikan kehadiran si adik yang comel ini
hampir saban hari dia membayangkan kehadiran adiknya itu
hampir setiap saat aku bersamanya dihebahkan perihal adiknya itu
pelbagai perancangan telah bermain di benaknya..
"nanti amad nak bawa adik naik keta baru amad ni.aa..
'nanti adik duk kat sini, amad main2 dgn adik'
ohhh sedih aku membayangkannya.
telah berkali aku, bonda dan mungkin ramai orang telah memaklumkan padanya
"abang amad.. adik amad tak sihat tau.."
tapi ape yg dia paham ? dia cuma tau yg dia sayang adik...

Aku memohon agar aku, kami, diberi kesempatan dan ruang terakhir untuk bersamanya sehingga saat terakhir dia kembali padaMu semula..
Aku, kami, akan menjaga dan mengasihinya sepenuh hati kami sehingga saat mengizinkan

Dan Berikan aku, kami, terutama umi dan abahnya, kekuatan dalam menempuh ujian terhebatmu ini..
Semua yang terbaik darimu jua


No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini