Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, March 14, 2012

Kecelaruan!

Dari semalam aku tak boleh tido. Apabila dapat je berita Lina dah masuk labour room, aku doakan dia dan bb dipermudahkan dan selamat. Tapi, menjelang tengah malam, subuh, belum bersalin juga. Kalau aku kat tempat dia mau meraung je. Dahla sakit kena induce, pastu lama pulak tu sakit. dan.. parents dia plak takde (g umrah). huuuu.. dan dia akan melahirkan bb yang berisiko pulak tuh. Pagi tadi masa sibuk2 nak g keje pun belom bersalin. Aku pun berniat nak belikan ole2 atau bekfes untuk bs2ku.. mudah-mudahan mereka juga dapat mendoakan kesejahteraan lina n bb.

Masuk opis, dapat sms kate lina dah bersalin, alhamd sihat. BB pulak dah kena bawa ke tingkat atas, n stay dalam inkubator.

Dan aku.. hingga kini, masih duk pk2. Nak balik ke tak. Minggu lepas dah cuti 2 hari sbb ke kulim. Minggu ni kalau cuti lagi, kena cancel klas lg, tunda test lg. Tapi hati meronta2 nak balik.

Aku jugak dari tadi duk pk2.. mcm mane keadaan bb. camne rupa dia, mesti comel di sebalik masalah kesihatan dia. Lina pulak camne. Mesti letih amat lps sakit kt sebulan lamanye. Biarlah dia berehat. Tapi mesti dalam masa ni jugak dia beria2 nak jumpa bb comelnya. Nak dakap sentiasa .. yelah sementara diberi pinjaman oleh Allah. Camne perasaan dia nak hadapi semua tu .. Dia cuma cakap kat aku dulu, kalau suami dia ada, insyaAllah dia akan kuat. Ye.. mmg betul! Tapi sekuat manalah hati seorang ibu kan..

Aku jugak duk pk2.. macam mane dgn anih. Mesti penat teramat teman isteri kt labour room. Pastu setia menemani bb di wad. Camne perasaan dia tengok keadaan bbnya yg comel yang entah bila akan dijemput Ilahi..

Aku cuma mengharapkan miracle dari Allah.
Aku memohon agar perjalan hidup mereka dipermudahkan Allah.
Aku mengharapkan bb mereka diberi kesempatan yang lama bersama ibu bapa dan keluarga kami
Aku mengharapkan agar bb dalam keadaan sihat dan bukannya dalam kesakitan menunggu ketibaan kami menjenguknya..

Hadirlah miracle untuk bb comel dan ibu bapanya
Agar bb diberikan kesejahteraan dan sembuh dari penyakitnya
Maybe apa yang dikatakan doc selama ni hanyalah andaian2 mereka saje
Mabye akan ada keajaiban dari Allah..

Sama-samalah pohon kesihatan dan kesejahteraan mereka

Tunggu acik dan ayah cik datang ye bb comel!

-sakit : x sure nama saintificnye.. tp a kind of lahir without tempurung kepala.

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini