Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Tuesday, April 3, 2012

Amna dah boleh membaca

Dua-dua adalah baby.

Baby Durrah sememangnya baby dan akan dan sentiasa menceriakan kami.

Sorang lagi tu pun baby. Baby Amna. Dia baby abah. Sangat manja dengan abah. Masih menangis masa tidor malam2. Masih mengangis bila bangun pagi, mandi pagi, dan waktu bersiap nak ke sekolah. Mesti abah yang hantar ke sekolah kalau abah tak kerja. Sangat ceria dan selalu hepy go lucky. Tapiiii.... kalau dia menangis di siang hari... atau ada sesuatu yang tak kena.. adehhh siaplaa . Satu taman boleh dengar dia meraung mengamuk sakan .. aduh aduhh..

Tapi hari ni, masa hantar dia ke sekolah, cikgu K bagitau Amna dah boleh membaca.
Aikss pelik aku. Setau aku dia sekarang ni sangat excited untuk kenal dan baca hurup2 kat buku. Dia akan sebut satu2 hurup tu dan akan ada beberapa hurup yang dia masih konpius mcm U , M
Pastu cikgu suruh amna baca,
dan Amna pun baca..

Saya ada buku..
Ini siku saya

banyak jugakla dia baca.. dan dia tak ngeja. terus baca ikut suku kata..
ohhh aku sangat bangga!! tak sangka baru 3 bulan sekolah dah boleh baca!!
Kakak pun hairan tengok adik dah boleh baca!

Okeh, lepas ni boleh asah dia baca buku kat rumah..

Kan baby Amna, bagi baby durrah dengar!!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini