Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, April 13, 2012

Masihkah ada harapan?

Aku tak tanye dan tak bincang apa2 pun hal ni kat bonda. Aku hanya diamkan diri dengan harapan nanti bonda cepat sembuh, sihat dan boleh hadir konvokesyen aku nanti.

Tapi bila time bersalam masa nak balik aritu, aku kata..

Moga ma cepat sihat.. .minta maap banyak2 sebab tak balik masa ma kat spital aritu.
Mmmmm ye.. kekgi ma tak pergi dah konvo neh!

Haahh??? aku terus tersentap?? terdiam aku.. terkedu dan tak terkata
cuma dalam hati aku berkata sambil menangis

Please bonda ... nooo... please...!! 
Please come n see me kat pentas nanti
Insyaallah bonda akan sembuh, akan sihat cam biasa
Apelah makna konvo kalau bonda takde
Segalanya yang aku lakukan selama ni hanya untuk bonda..
untuk bonda semata!

ohhhh sedihhh sedih

Semalam pun masa tipon dia duk hint lagi..
Ma tak boleh jalan jauh2 dah..
huuuu huuuu
aku.. masih mengharap jawapan yang satu itu

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini