Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, May 14, 2012

Hati berbunga riang!!

Alhamdulillah selesai sudah majlis konvokesyen.. agak meriah untuk aku yang pertama kalinya terima anugerah master (ada ke orang yg terima master 2 x..ihikss)
Maka aku sungguh2 gembira dan xcited untuk bergumbira bersama keluarga tercinta!
Nanti upload gambar keh..

Haaa nilahh bunga2 yang aku dapat.. fresh flower! wahhh suke sakan aku!! Tiap masa g cium bunga.. jap japp g tengok bunga... wahh dah kembang setaman.. harum semerbak gitu. .. sukeee sangat sangat!
Wanita mane yg tak suke bunga kan..!


Oleh kerna aku takde kamera canggih.. maka agak frust juga apabila banyak juga gambar2 tak memenuhi standard piawai gambar Saiful Nang.. hahaaa kelas gitu. Cukup2laa rtny.. syukurlah apa yang ada. Gambar kt studio kn dah ambil
Aku ada juga plan untuk outdoor potoshoot dgn member yg ada kamera mahal ni, ala alaa profesional kameran gitu.. tp terpaksa dibatalkan sbb dia keje.. huhuuu..
takpe, aku bukanlah kaki bergambar pun.. 

Tiba2 masa nilah.. rase nk beli kamera mahal.. untuk simpan nostalgia yang sangat2 bermakna ..

~Angan-angan itu indah.. tp aku tak mungkin berusaha untuk mencapainya.. sebab .. itu hanyalah angan-angan indah dan bukanlah impianku..~

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini